پاک کردن اویرا در ویندوز 8
 
اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب
اموزش
شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : مهدی روز       

سلام
من پس از نصب ویندوز 8 با مشکل سرعت چندکیلوبایتی دانلود بدون اینکه صفحه ای باز باشه مواجه شدم ، و خواستم که با فایروال کنترل کرده باشم دانلود و ارسال دیتا رو ، بنابر این اویرا اینترنت سکیوری پرمیوم نصب کردم، اما فایروال بعد از نصب خاموش بود، ضمن اینکه این اینترنت سکیوریتی هنگام نصب میگفت که این برنامه با ویندوز 8 هنوز امادگی کار کردن نداره و... و من نصب کردم و حالا که نورتون نصب کردم و میخام اویرا رو پاک کنم ، متاسفانه به مشکل بر میخورم و دستگاه دچار مشکل میشه و ریست میشه ، و میگه مشکل از این فایله : bad_pool_header
و در جزئیات هم اینو مینویسه:
C:\WINDOWS\MINIDUMP\100712-18468-01.DMP
C:\USERS\AD6569\APPDATA\LOCAL\TEMP\WER-63765-0.SYSDATA.XML
C:\WINDOWS\MEMORY.DMP
این کار یعنی پاک کردن برنامه رو به راه های گوناگون ، از کنترل پنل و پاک کردن دستی فایل ها انجام دادم موفق نشدم ، در تسک منیجر هم با کلیک روی هر کدوم از زیرشاخه های برنامه اویرا بسته نمیشه ، و د رنهایت با از کار انداختن شروع به کار اویرا در هنگام بالا آمدن ویندوز هم نتونستم کارهای پاک کردن، همه جورش رو انجام بدم، آیا باید ویندوز رو دوباره بریزم؟
الان این آنتی ویروس روی سیستم غیر فعال هست یعنی وجود داره اما از قسمت غیر فعال کردن برنامه ها در شروع به کار ویندوز از کار انداختمش اما پاک نمیشه
چ کنم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب و آدرس learningwin8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 10632
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1